luni, 9 aprilie 2012

Prezentare autobiografica

Data si locul nasterii: 18 ianuarie 1976 Baia Sprie
Parinti: Ioana si Grigore (decedat in 1991)
Sora: Stela
Sotia: Andreea
Copii: Darius, Carina si Paula

Studii: Scoala Generala cu clasele I-VIII din Tautii de Sus intre anii 1982-1990, comandant de grupa si ulterior de detasament de pionieri; sunt membru fondator FSN, la nivel de scoala, in ianuarie 1990.
          Liceul Economic din Baia Mare intre anii 1990-1994, seful clasei; in anul 1992 am protestat in curtea liceului impotriva "numirii" in functia de director, solicitand ocuparea postului prin concurs.
          Universitatea "Stefan cel Mare" din Suceava intre anii 1994-1998, specializarea istorie-geografie; in anul 1995 am fost ales consilier juridic al "Ligii Tineretului Roman din Bucovina", am tiparit cartea "Martirul inimii", o biografie despre Ciprian Porumbescu scrisa de d-l profesor Paul Leu; in anul 1996 am fost ales Vicepresedinte al Fundatiei Nationale "Renasterea Romaneasca"; in anul 1996 am fost ales membru in Senatul universitatii din partea Facultatii de Istorie-Geografie; in anul 1996 am urmat cursurile de arbitru de fotbal.
          Universitatea de Vest Baia Mare, master in Administrarea Afacerilor intre anii 2008-2010.
          Am absolvit numeroase cursuri de formare.

Serviciul militar: Absolvent al Scolii de ofiteri in rezerva Predeal, cu grad de Sublocotenent, arma: Vanatori de Munte, promotia 1999; pe perioada studiilor am fost numit Inlocuitorul comandantului de companie.

Cariera profesionala: Profesor la liceele: Grup Scolar Ind. Auto Baia Sprie, Grup Scolar "C.D. Nenitescu", Colegiul Tehnic "Transilvania" si Seminarul Teologic Liceal Ortodox "Iosif Marturisitorul", toate din Baia Mare ; scolile generale: nr. 8 din Borsa, "Dimitrie Cantemir", "Al. Ivasiuc" si "Lucian Blaga", toate din Baia Mare. La Scoala Generala nr. 8 din Borsa am fost ales lider de sindicat. Incepand din anul 2004 si pana in prezent sunt profesor titular, grad didactic I, la Scoala Generala  cu clasele I-VIII "Lucian Blaga" din Baia Mare. Am fost consilier educativ intre anii 2006-2011 unde m-am ocupat si de revista scolii "Hyperion", editand ultimele patru numere, obtinand doua premii II si doua premii I la competitiile judetene de profil. In anul scolar 2008-2009, la ultima "teza unica", elevii pregatiti de mine la "Istoria romanilor" au obtinut 98 de note de 10 dintr-un total de 121 de elevi. Intre anii 2007 - 2011 am avut deosebita placere de a fi dirigintele unei clase exceptionale care s-a autodepasit an de an, incheind clasa a VIII - a cu media clasei 9,72, ultima medie din clasa fiind 9,20.
            Sunt consultant financiar in cadrul asigurarilor de viata.

Cariera politica: Am detinut diverse functii la nivel local si judetean. In anul 2004 mi-am dat demisia, nu sunt membru de partid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu