luni, 16 aprilie 2012

Programul meu electoral

Atunci cand am decis sa candidez nu eram sigur ce program electoral voi prezenta oamenilor care vor merge la vot. Din pacate clasa politica uita ca noi suntem oameni si nu alegatori, ca noi avem nevoie de certitudini si nu de promisiuni electorale, ca noi vrem sa traim aici in tara si nu sa traim bine in strainatate departe de copiii nostri, departe de casa, departe de biserica noastra, departe de ceea ce noi vrem sa fim: liberi si mandri in propria noastra tara, Romania! Cand m-am decis sa-i reprezint pe prietenii mei, am stiut cat de greu va fi, cat de greu vor intelege ceilalti oameni de ce fac acest lucru, de ce incerc sa schimb o lume, un sistem corupt de la fruct pana la radacina. "Cu o floare nu se face primavara!" Asa mi-a spus un om intelept, dascal de meserie, care din pacate pentru copiii nostri este in pensie, desi valoarea sa este peste masura lumii in care traim. Chiar daca sunt profesor de istorie sa stiti ca nu ma regasesc in niciun caz in vreun personaj mitic care a luptat pentru binele lumii. Nu sunt vreun erou, nici macar in devenire, si nici nu vin in fata voastra pe un cal alb oferind, in stanga si in dreapta, promisiuni salvatoare! Eu n-am sa va spun ca "vreau sa fac, sa dreg etc", eu va spun ca TREBUIE sa facem in asa fel ca viata noastra sa merite sa fie traita, fiindca Dumnezeu nu ne-a dat-o ca sa facem doar umbra pamantului! Avem nevoie de drumuri, avem nevoie de locuri de munca, avem nevoie de spitalele pe care altii le-au construit ca sa nu stam si sa asteptam salvarea ore in sir, avem nevoie de NORMALITATE! S-au modernizat scolile dar s-au inchis, apoi s-au transformat in microbuze galbene. Statul nu mai are bani sa plateasca cheltuielile cu scoala si cu spitalul din mediul rural, dar are bani ca sa construiasca baze sportive si parcuri de relaxare in localitati unde nu este canalizare, nu este drum asfaltat, nu mai sunt oameni care sa le poata folosi. Banii nu sunt nici mai putini si nici mai multi decat acum 20 de ani, doar cine ii manevreaza sunt altii, care nu stiu decat un lucru: COMISION! Totul se vinde in tara noastra: paduri, terenuri agricole, zacaminte de aur, petrol, gaze naturale, fabricile la fier vechi etc. domnilor "investitori". Iar noi trebuie sa luam drumul pribegiei ca sa ne castigam bucata de paine pe care o dam copiilor nostri! RUSINE! Din pacate suntem prea putini cei care mai avem puterea de a lupta si de a spune lucrurilor pe nume! Pe 10 iunie sa stati acasa si sa nu iesiti la vot, sa vociferati in fata televizorului, ca si pana acum, ca sa iasa tot cei care trebuie sa iasa! Unde va este mandria? Unde va este constiinta? Unde sunteti bunicilor, care pentru fiecare bucata de pamant romanesc ati udat cu sangele vostru, de fiecare data cand "investitorii" au vrut sa vi-l ia si sa va puna sa lucrati pentru ei? Unde am ajuns? Sa ne fie frica in propria tara sa ne spunem parerea, sa spunem: STOP! Pana aici, ne vrem tara inapoi!
Daca nu faci parte dintre cei care "dorm linistiti", "statul" vegheaza pentru tine, atunci ia ATITUDINE! Te astept pe 10 iunie sa votezi un om, nu un candidat! Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu